Vad hände med Annki?

Nu när vi vet om Johan kan vi istället börja fråga oss vad som hände med Ann-Kristin Svensson.
Bildbloggen är orörd sedan 2011 och artikelbloggen sedan 2012. Varför slutade hon? Tröttnade hon eller blev hon tillsagd av Palm-släkten? 
En gång i tiden hade jag hennes mailadress, som jag idag inte kan hitta någonstans. Lika bra är väl det, kanske.
 
En annan sak jag inte heller kan hitta är inlägget Annki la ut där hon skrev att vi skulle hålla utkik på en sida för att nytt material av Johan snart skulle dyka upp där. Var det inte det 2013, typ? Hur som helst är det inlägget borta nu. 
 
Det här är den enda bloggen om Johan som lever kvar. Tror ni att jag nån dag ska ge upp så tror ni fel. Kommer fortsätta uppdatera en gång i månaden i minst tre år till. Hinner jag dö innan dess ber jag så mycket om ursäkt. Det jag vill säga är att jag inte kommer lämna er utan att ge er ett bra avslut. 
 
Tack för att ni finns kvar. Det vore ännu mer ensamt utan er ♥ 



Kommentarer

Jag saknar helt information om Annki-arbetet. Men bör hon uppdatera sig? Hon visar den gåva som var 16 - 17 år och hade kunnat bli en mycket större idol än vad det blev. Jag har aldrig velat kritisera Laila Bagge och gör det inte nu heller, men hon gjorde misstaget att inte bygga upp egen internetmedia åt Johan P-idol. Det gjorde Annki genom att samla ihop alla internet bilder på Johan och kopiera dessa till en samlad samling Johan-bilder. Jag gillade inte att tanten Annki var nedlåtande mot de jubelskrikande flickorna. Dessa gastande flickor skapade idolen Johan och gjorde honom till den nedstigande ängeln (änglar var enbart unga män som lämnade budskap. De hade inga vingar utan färdades levanterades utanför tyngdkraften.
Det är barnens plikt att överleva sina föräldrar så du kommer inte att dö ung. Din livsuppgift är att i denna blogg göra kommersiell reklam om det Johan Palm som kröntes till nedstigande ängel i TV 4-programmet Idol år 2008. Det var flickors jubelskrik som fick oss att förstå att Johan upphöjts till ängel. Samma sak sker för Justin Bieber. Det var de jubelskrikande flickorna som skapade Justin Bieber på samma sätt som Johan.

Se ordet levitation. Att änglar fick vingar är från lillguden Cupido. Man kan skriva till det som att Johan var Cupido åren 2008-2009. Det som bara jubelskrikande flickor fattade under samma år.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback