En ursäkt, något halvnytt och nostalgi

Förlåt för mitt förra inlägg. Det gav fel vibbar. Ja, jag kan ha gett upp hoppet. Men det innebär inte att jag ska sluta uppdatera här. Precis som jag tidigare sagt ska jag fortsätta i några år till. 
Bloggen riskerar att ökenvandra tills Johan släpper nytt, kan man säga. Men det finns ju lite saker att skriva om, som Svart Cirkel till exempel.
 
På tal om Svart Cirkel har jag äntligen nånting halvnytt att presentera. 
Lanseringen av filmen blir i slutet av året i Sverige och i början av 2019 i Argentina. Läs HÄR 
 
 
Ikväll börjar det kära tv-programmet Idol. Tänk att det var tio år sedan Johan var med! 10 år! 
Det här bör vi minnas med glädje. 
 
 
 



Kommentarer

Hur dum får man vara - knappast dummare än bestämmarna på 📺 TV 4 på senhösten 2008. Youtube är bäst. Johans första audiotion - visst ser vi en stjärna. Tyvärr en stjärna ✨ som inte fick tändas. TV 4 var så besatta att ta fram en ny artist att de missade en ny idol. Johan skulle ha lyfts ur den ordinarie tävlingen och varit med som denna säsongs idol år 2008.

Dagens Nyheter: världspremiär i Venedig på Lady Gaga och hennes första stora filmroll. En annan "10-åring) de nya stjärnorna år 2009 var Justin Bieber, Lady Gaga och Johan Palm 🌴.

Hej! Bara för info: Johan Lever och frodas. Pluggar och är samma roliga kille. Gör musik. Är hans vän och ville bara säga detta!

Svar: Tack! Superfint av dig att dela med dig ❤️
A L

Varför ha så höga krav på sig själv att han inte kan lägga ut sin musik på nätet? Han STIMmar allt så är låtarna skyddade. Vad pluggar han? Igentligen för 10-år sedan var det väl ett tekniskt-mekaniskt gymnasium 7

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback