The Villainy – Where The Beaten Go

 



Kommentarer

Tänk att 720p räknas som en lägre upplösning numera. Videon är bra innehållsmässigt som den mekaniska skrivmaskinen och katten. Det är ingen hitlåt. Sångare har redan bandet. Hur få in JP2008 här? Jag tycker att JP2008 ska ha 2 karriärer. Dels skulle han sjunga covers i egen regi och dels skulle ha vara bandmedlem i ett band. Hoppas att Johan klär sig som en 24-åring. Det är inte år 2010 när han gick under jorden.

Det är Olympiska spel nu, det var Olympiska spel år 2008 i Peking. Jag har alltid följt nya stjärnor men år 2008 var det några år sedan det sista stjärnskottet jag följt. Idolprogrammen såg jag inte eftersom jag bedömt dem som mobbing-TV under tidigare år. Det var via papperstidningar jag blev uppmärksam på att det fanns en ny idol att följa i TV-programmet idol. En massa år sedan.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback