I don't know what to do anymore.

 
 
 
 
Jag drömde om Johan Palm härom natten. Jag, Johan och min vän satt i vardera ände av soffan och hade tråkigt. Min vän frågade Johan om han gick i skolan och om han hade tjej. 
Han varken pluggade eller jobbade. Tjej hade han nyss skaffat. 
Min kusin kom in och bad Johan lyssna på hårdrock, men det var inget Johan ville lyssna på. 
Kort ville han inte heller vara med på. 
Det var den tråkigaste drömmen jag haft om Johan, nånsin! På ett sätt är jag lättad över det samtidigt som det gör lite ont i hjärtat. 
 




Kommentarer

Du accepterar allt mer åren 2008-2009 som evigt borta, samtidigt som du inte kan acceptera att det inte blev någon fortsättning alls. Du har hållit liv i din blogg i väntan på Idol-johan 2008 - 2009 och hans comeback. Samtidigt så störs din mångåriga väntan av att Johan fyller 25 år nästa år, han blir man. Fortsätt med denna blogg, dock lite mera som din dagbok.

Du vet väl om att Laila Bagge, för dryga fyra månader sedan pratade om Palm i en video som bland annat finns på yt?

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback