Wish my feelings didn’t take so long. Wish I could’ve seen that I was wrong. Miss so much of you I can’t go on.


Efter allt frenetiskt letande på Youtube är jag på gränsen till att ge upp. Johan försvinner mer och mer från internet nu.
Till och med ett av mina favoritklipp är numera borttaget/privat. Dum som jag är har jag inte laddat ner det än. Dock ägnar jag denna natten åt att ladda ner viktiga Palmvideos så jag slipper gå miste om fler livsnödvändiga ting i framtiden.  

Minns ni klippet när han var med i p3 och sa glad påsk? Och klippet där Kevin stör Johans försök till att kasta hatten på kameran? 
Leta efter dom, snälla människor. Plocka fram och ladda upp på nytt... 
Eller skicka åtminstone hattricket till mig, för det där klippet är svårt att leva utan. 

Usch vilka förluster. Trodde nästan inte att det här skulle hända. Men såklart ska man ju inse det först när det är för sent. 
Vem vet? Nån dag kanske även den här bloggen ligger nere. Det är absolut inte så att jag personligen skulle få för mig att lägga ner den, men vad som helst kan hända. 

Ta hand om er <3



Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback