I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. Jag drömde att min själsfrände tog mig på en tur. 🎶

Godmorgon alla varelser ;)  Hoppas ni läste rubriken till rätt melodi 😁

Alltså, jag måste berätta om min dröm jag hade inatt. Bara så ni vet, jag är superfascinerad om drömmar och berättar gärna om vad jag drömmer. Har du drömt något kul så är det mig du ska gå till!
Sen är det ett stort plus om den handlar om Johan Palm, förstås. 
 
 
Drömde i alla fall att jag träffade Johan Palm (vet inte exakt vart vi var). Han klev ur bilen, kramade om mig och sa att vi skulle åka nånstans. Så jag satte mig i hans fina bil, en aning stum och vimmelkantig över att få skjuts av världens underbaraste unge man.  Han ringe till min pappa och frågade om jag fick spendera hela helgen med honom, men pappa sa oturligt nog nej.
Johan körde oss till Mellerud, till min farfars hus. Vi kunde inte gå in eftersom vi inte hade nycklar. Men minns att vi lekte jage ute och hade allmänt jättekul. Vi åkte sedan vidare till olika ställen i Dalsland och hade alltid något att prata om. Vi hade mer gemensamt än vad jag nånsin hade hoppats på. Vi skrattade åt varandra och åt oss själva för att vi var så flummiga. Han var helt och hållet min själsfrände. 
 
Hans telefon ringde och rösten i telefonen sa att vi var välkomna på en fika hemma hos henne (vet fortfarande inte exakt vilken relation de hade, men de var mycket goda vänner). Så vi åkte dit. Hon var jätttetrevlig, pratglad och rolig. Vi kom också bra överens. Johan var tvungen att släpa med mig ut när vi skulle åka eftersom jag stod kvar och pratade med henne i evigheter.Tackade och önskade henne en trevlig helg. Sen hörde jag tyvärr inget mer från henne.
 
Den här gången körde han till Bäckefors, där min mormor bor. Och precis utanför mormors tomt satt det gulliga småbarn som jag genast började leka och gulla med. Johan var helt plötsligt en av dessa barn. Men han såg mer ut som min kille Simon när han var barn, än som han själv. Det var förvirrande. Men det gjorde ingenting för jag var så otroligt lycklig. Har aldrig drömt något så sprudlande vackert förut! Inte på väldigt länge i alla fall. 
 
Oh gud, ni ska bara veta hur glad jag faktiskt är över att Johan fortfarande dyker upp såhär och förgyller dagarna i ända. Låg kvar i sängen i säkert trettio minuter och grät glädjetårar. Önskar att jag kunde drömma så här fint varje natt. 




Kommentarer

Den killen gick på mitt gymnasium back in the days...

Svar: får man lov att vara mer avundsjuk på dig? ^^
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback