Det kunde lika gärna varit han

Alla känner väl till vad det var som hände Nicklas Hocker?




Han var också en idoldeltagare, flickidol och 20 år.

På idolakivan sjöng han samma låt som Johan gjorde året tidigare tillochmed.


Jo jag tycker verkligen att det finns en likhet mellan dessa två fina pojkar.




Tycker inte ni det?



Jag hoppas att Johan har lite mer vett och är i säkerhet.

Men det känns som om Johans frånvaro är lika stor som Nicklas just nu.


Först borta och sen död.

Snälla ni! Hitta Johan också.






Kommentarer

Saliga väntan på dig som skall komma, när i din själ den kärlek kan blomma som med sin eld förtärer mig. Saliga väntan på dig, på dig. Himmelen vidgas, på jorden är stilla. Djupt i min själ är det stilla, stilla. Bara den eld som förtärer mig stiger ur djupen att söka dig. Och du skall komma, de heta bränder bliva till blommor i dina händer, till en ovansklig vår hos mig, då du skall viska: -Jag älskar dig. (Sidorna 51-52) PÄR LAGERKVIST/HJÄRTATS SÅNGER/ALBERT BONNIERS FÖRLAG 1951

Vi väntar likt en sjömanshustru på 1600-talet vars makes skepp inte anlänt kaj under förutsagd månad. Fick Johan "Torgskräck" av alla självhatande troll som projecerade sitt självhat på den oskyldige Johan. Johan var precis som flickfjortisarnas sextankar är. Otur alla fula killar/gubbar som avskyr sin feja eller de ovilligt bisexuella som fortfarande näthatar den oskyldige Johan Palm därför att dessa troll blev homokåta på den 16-åriga Johan. Det är ert fel, inte Johans. Allt skulle bli så trevligt år 2009 för Johan som popstjärna för flickfjortisar, inga andra fans! Vi har Justin Bieber som en påminelse vem som är Sveriges Justin och det är Idolen Johan Palm. Vi har TV 4 video från Idol 2008, som kunde ha blivit starten på något mycket större för Johan. Ett massutsändande av video på Johan skulle ha gjorts under vintern år 2009. Hundratals! Detta får vara min haveriutredning.

Det skulle vara en ära att få blogga ifrån denna blogg, Johan var och kommer alltid att vara en stor del av mitt liv.
och ja johan påminner väldigt mycket om nicklas, hoppas vi får höra något av honom snart :(

Svar: Då skickar jag inloggningsuppgifterna till dig om en stund. :)
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback