Du är där när jag lägger mig du är där när jag vaknar du är där när jag vänder mig om du är där när jag saknar dig Du är där när jag känner mig svag beroende av dig, men du skadar mig

Du bara försvann
Demonerna för stunden vann
Du ängel, vår unge man Du kom, vi sågs, du vann våra hjärtan, du förlorade tävlingen.
Nästa år läste vi om dig. Året därpå försvann du bort till ingenstans, någonstans.
Det är väl meningen att vi ska konsumera olika artister hela tiden - och glömma bort dem sedan. Men du kom att stanna i vårt sinne. I vårt minne. 
 
 



Kommentarer

Stillbilderna från videoinspelningen i Stockholm, Klarabergsgatan och nära Sergels Torg,
fyller mig idag med sorg.
Den dagen trodde vi var starten för en stor artistkarriär då du skulle bryta okändhetens barriär.
Melodifestivalen 2010 önskedrömde många, dagarna långa.
Med melodifestivalen skulle du verkligen framgången fånga.
Efter melodifestivalen skulle du göra en resa till USA, där allt skulle bli så bra.
Det får vi aldrig veta, superstjärnans namn hade kunnat, inte bara Justin, utan också Johan heta?
Videoinspelningsdagen nära Sergels Torg,
har numera i minnet blivit både glädje och sorg.
Ingen gubbinfiltration bland flickor unga skulle vi ha, jag stannade hemma och hoppades att allt skulle gå bra. (Var det fem (5) vattenbomber?)

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback