Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

 
Det spelar ingen roll längre. Minnen och tankar blir bara fler och trängre!
 
Vissa valde att hoppa av, men bara få vägrade att gå ner i sin grav.
De som finns kvar på den säkra sidan idag, har säkert nån gång under tystnaden känt sig svag.
 
Det kommer aldrig vara någon som förtsår, speciellt inte dom som missade chansernas år.
 
Det var många som fick en lycklig stund i livet,
tillochmed jag fick hans namn nedskrivet.
 
Det är därför jag så gärna vill, att idolen jag har ser hur det ligger till.
Inte för att på något sätt hämnas.
Du försvann ur median och fick längre inte nämnas!
 
Det finns ilska och hat, besvikelse i olika format.
Fast det jag känner för Johan Palm är mycket bättre än så.
Hur länge vi än har väntat älskar jag han ändå!
 
Förhoppningsvis är han den samma nu som den han var,
så sitt ner och vänta på svar
 
.



Kommentarer

Du bara försvann
Demonerna för stunden vann
Du ängel, vår unge man

Du kom, vi sågs,
du vann våra hjärtan,
du förlorade tävlingen.
Nästa år läste vi om dig.
Året därpå försvann du bort
till ingenstans, någonstans.

Det är väl meningen att vi ska konsumera olika artister hela tiden - och glömma bort dem sedan.
Men du kom att stanna i vårt sinne.
I vårt minne.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback