Yohio - japans/Sveriges nya Johan Palm.

 Det vi vet idag är att vi kommer se mer av Yohio nästa år. Om det gäller Johan också vet jag inte.
Vad finns det egentligen för likhet mellan en 17-åring från Sundswall och en 20-åring från Mjölby?
Sjuttonåringen sjunger dessutom på japanska! Och tjugoåringen vet vi inte så mycket om längre.
Men ändå så finns det där. En likhet som påminner om Johan så mycket så jag svettas ihjäl. Bokstavligen.
 
Kan det vara näsan? Håret?

Bildspel: Klicka för att starta JAG VET ATT DET FINNS EN LIKNANDE BILD PÅ JOHAN! ÅTERKOMMER OM JAG HITTAR BILDEN.
 
 
  De kan se ut som tjejer trots att dom är killar.
 
 
 
Sist men inte minst rösten:
Jag tror att de kan sjunga varandras låtar precis som de kan sjunga sina egna.



Kommentarer

Det finns också stora skillnader. Yohio spelar glamrock, något Johan borde ha gjort istället för den tråkiga britt-popen. Men jag följer nu Yohio. Respektera hans artistnamn och skriv bara Yohio eller VisuellRockaren Yohio.

En utav bilderna är inte på YOHIO, utan på en gitarrist som heter Ray!

Svar: Awkward... Haha. Det märkte jag också efter att jag lagt ut inlägget. Har aldrig haft tid till att ta bort den bilden. Hehe.
Kul att du är så uppmärksam! :)
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback