Det är lugnt. Ni behöver inte oroa er....

Vilket betyder, ni behöver inte vänta mer...
För allvarligt? hur långt tid ska det behöva ta?

Annki säger i sin blogg såhär:


HUR KOMMER DET ATT GÅ FÖR JOHAN PALM?

Jag tror att det finns många därute som älskar honom och som ställer sig denna fråga.

Vad jag tror så kommer det att gå jättebra för honom!
Han jobbar ju på sin skiva som förhoppningsvis är klar innan sommaren så det kan kanske bli en turné på detta!

Johan är en jätteduktig låtskrivare och sångare och det finns många som är av denna mening så jag oroar mig inte alls för hans framtid. Jag är helt säker på att han kommer att få hålla på med det han älskar, att skriva låtar, stå på scen och att ha sina undebara fans omkring honom!

Vår IDOL är en speciell människa som alltid är sig själv och bryr sig inte om vad alla tycker! Han är unik och underbar i sitt sätt att vara och att älska sina fans, vilket han innerligen gör! En sådan människa får alltid positiv respons! En sådan människa kan bara bli älskad utom av stackars avunsjuka själar, hihi!

Jag ser fram emot , som säkert alla andra här, hans skiva och kommande turné!

Vi älskar dig Johan!

Alla undrar var är Johan Palm!

Jag har tyvärr inget svar på detta då inget nytt dykt upp men jag är positiv som vanligt och tror på att han snart kommer till oss genom sin musik!

Har tyvärr inte varit speciellt aktiv här på sistone av den orsaken att min mamma var väldigt sjuk och tyvärr nyligen gick bort. Har liksom inte haft huvudet till detta även om jag älskar Johan jättemycket men jag vet att han förstår.

Som ni alla märkt så är det ju ganska lugnt runt honom. Skolåret är snart slut så vi får väl se vad som händer. Han kanske får mer tid till musiken under sommarlovet, vem vet?

Vi fans kommer iallafall att hålla ut i denna olidliga väntan på hans underbara musik, eller hur? Iallafall jag, hihi.

VI ÄLSKAR DIG JOHAN! HOPPAS SNART FÅ HÖRA IFRÅN DIG!

Oroa er inte, Johan Palm är på gång!

Johan jobbar för fullt på sin skiva och det dröjer nog inte så länge till innan vi får höra ifrån honom!

Så alla fans, ha tålamod!

Jag är säker på att den kommer bli något extra!

JOHAN DU ÄR BÄST!




Det är bäst att ni inser. Gör inte som jag. Släpp taget bara. Jag orkar inte mer, orkar inte släppa riktigt än.
Bara liiiite till. Tills Johan kommer tillbaka. Sen kommer alla falla igen, så det gör inget om ni släpper.





Kommentarer

Jag kommer iallafall aldrig att släppa Johan!

Jag tror verkligen på att han snart är hos oss med sin musik. Jag vet att han jobbat på den i sommar och har en hel del demon som är bra med hans egen text och musik.

Nu har ju skolan börjat igen och han får mindre tid till musik då han prioriterar sina studier, vilket jag tycker han gör rätt i.

Jo visst tycker man att det dröjer med hans skiva, det är nog för att man vill så gärna att den ska vara klar men jag är beredd att vänta.....

Kram och tack för din blogg om Johan!

Det är verkligen kul att se att folk fortfarande gillar Johan! Hittade din blogg genom att du hade kommenterat ett inlägg om Clerasil som min fina vän Elin skrivit på hennes blogg ^^

Undrar verkligen också vart Johan håller hus, men det är som sagt skönt att höra att han håller på med sin skiva! Jag vet i alla fall att han var i London i slutet på 2010 eller början på 2011, och att han var där med sin maneger (tror jag..?). Sen vet jag inte så mycket mer, haha ^^ Som sagt, kul att se bloggen! Ha det så bra! Kram <3

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback