MIN kärleksförklaring till Johan.

Vad skulle hända om det var en bluff alltihop?
Så länge som jag väntat.
Jag har slitit, mest av saknad. Många tankar och funderingar...
Och alla gånger har man tröstat sig med att du faktiskt snart är här igen.

Det har slocknat lite nu. Det är inte så att jag inte bryr mig,
men jag har lixom vant mig vid att leva i mörker. Och jag trivs där jag är.

Man är inte nykär hela livet, men visst älskar man personen lika mycket för det?

Skulle jag ens vilja att han kom tillbaka imorgon?
(det är klart att jag kommer att gråta av lycka)
(klart jag kommer att bli glad)
Men så här långt tid skulle det inte behöva ta!

Jag har fått en rädsla.
För nån gång försvinner han på riktigt.

Inte ens jag förstår hur viktig grabben är för mig.
Det måste vara farligt att tycka om någon så mycket.


J-A-G             Ä-LS-K-A-R                   D-I-G

Men jag är inte kär längre. ♥






Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback