Kärlek från fansen !

JOHAN PALM ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS, HOPPAS HAN KOMMER TILLBAKA MED EN NY SKRIVA! <3<3<3 KEEP UP THE GOOD WORK! <3


Det känns som att allt hopp är ute med johan ??! hans hemsida har ju lagt ner, hans skiva går inte längre att köpa på tex ginza.se.. :( :'( vad ska vi göra?? iafl jag blir galen av detta snart.. åh..:(



Hur blir det i sommar? Kommer Johan att hinna i tid tror du?
Hoppas verkligen!




Hoppas och tror att det kommer gå bra för honom. <3 Älskar honom mest av allt (fortfarande) (och för all framtid)


Det kommer gå jättebra för Johan kan jag säga.
Och vi älskar honom så otroligt mycket fortfarande <3

Har inga som helst tvivel gällande Johan och hur det kommer att gå.Det kommer bara att gå bra,tack vare att han är så himla duktig vad gäller musik och låtskrivande. Det jag gillar allra mest med honom är att han är sig själv. Inte konstlad på något sätt och vis utan bara sig själv. Han kommer gå hur långt som helst bara han vill:)


min kommentar:
Vi får inte glömma bort vår idol, och inte heller varandra.



Kommentarer

håller verkligen med, riktiga johan fans ger aldrig upp!! johan kommer att komma tillbaka <3

självklart är jag ett johan palm fan, har vart det sen han gick in på sin första audition! älskar killen <3

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback