28/11 2008 - en helvetes kväll för många....

För exakt tre år sedan idag blev det mer än kaos i idolstudion,
fans svimmade och blev helt förstörda efter röstbeskedet.
Men för mig var det en vändpunkt. . .

Jag tyckte ju visserligen att han var söt och så innan. Men just den här gången var han extra gullig. Nåt extra som man inte kunde motstå att gilla. Men ändå förstod jag inte att jag skulle älska den killen.
Och när det stod mellan Johan och Alice var jag alldeles säker på att Johan skulle klara sig, så jag var inte beredd på något annat. Men när jag hörde Johans namn,
1, jag trodde jag hade hört fel. 2, jag blev otroligt rädd. 3, mitt hjärta bara stannade, 4, jag började gråta hysteriskt.
Men det är bara positivt! Det var just i det ögonblicket jag fattade att jag hade känslor för honom. Jag var bara 10 eller 11 år, men det var nog första gången jag blev kär på riktigt.
Lite otur kanske att jag märkte det när hans idoltid var över. Det var lite därför jag blev så rädd också, eftersom jag inte visste om han skulle fortsätta med kändislivet.

Alltså var det på nåt sätt tur att han åkte ut just då. Annars kanske jag aldrig hade blivit en av hans fans.
:)


Det här var hans kväll:





http://youtu.be/ZDTamL-jVvM



Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback