Vet ni någonting, så berätta gärna.

Hej allesammans! Igår var jag på rix fm festival. Och det var ingenting i skillnad mot om The Palmzz hade varit där. Börjar fundera på om Johan verkligen tänker ut och spela igen. Det sägs ju så, det har han sagt själv. Men man börjar undra... Förra året var värst. Så fort någonting påminde om honom bröt man ihop och grät i timmar. Nu är man van vid saknaden. Man får återfall ibland och gråter, men inte lika ofta. Det är väl bra att det inte blir värre. Men när han väl kommer tillbaka och försvinner igen efter det. Då är man där igen. Någon gång är den sista. Okej, jag börjar tröttna på dethär saknandet nu. Vet ni något om hur det kommer att bli? När drar han ut på turné igen? Om ni vet eller hört något om det är jag väldigt väldigt tacksam om ni hör av er till mig. Snälla, jag behöver lite hjälp med information))))



Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback