Ytterligare en miniintervju + nåt mer, kanske?

Uppdaterar här igen med anledning av att jag i onsdags fick ett tips om att Johan hade hörts på sveriges radio (länk) samma dag en snabbis. 
Och för ovanlighetens skull drömde jag faktiskt om Johan inatt; eller snarare om hans fans. Det var två stora Palm-träffar efter varandra, med jättelång kö. Tänk er ulleviköerna till Håkankonserterna och dess tillhörande Håkanfester efteråt. Alla kände alla och alla var där. Det enda spåret från Johans närvaro var att min vän hade på sig hans hatt. Bra dröm iallafall!

Nyss hade jag en timmes Youtube-maraton med de klassiska idolklippen från 2008. Det var längesen jag tittade på dem. Men det är fortfarande lika roligt och fint att se. Ikväll förundras jag över att Johan finns på riktigt. Det är ganska sjukt ännu att tänka på, ändå. 

Ser för övrigt på bloggstatistiken att besöken markant gick upp vid 14-tiden idag. Varför? Har jag missat någon ytterligare intervju eller tidningsartikel? Fortsätt gärna tipsa :D 




Kommentarer

Önska Johan Palms sista låt på hans CD-skiva från år 2009 i Musikhjälpen år 2023. Vid eventuell text så tycker jag att Johan Palm var en idol och inte en artist. Därför vann han inte IDOL år 2008.

Hej!
Jag har ett par länkar till intervjuartiklar med Johan, som du kanske vill lägga på din blogg. Har du någon e-postadress som jag kan skicka dem till i så fall? Hittar ingen i bloggen.
Mvh
Janne

Svar: åh, tack för tipset! skicka gärna till [email protected]
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback