Tiden är nu


(null)
Foto: Pernilla Alsén.

"Johan Palm är tillbaka" skrev Östgötatidningen tidigare idag. De kunde inte valt en bättre rubrik. Just den rubriken har jag väntat på i 8+ år. Vem kunde ana att den nånsin skulle bli förverkligad? 

Jag har absolut varit stensäker på någon form av publicitet i media. En lagom lång intervju och en nytagen bild runt år 2025 var vad jag hade förväntat mig av framtiden. 
Framtiden är redan här, tydligen. Och den kommer med mer än bara en bild och en intervju! Det känns mer som att den kommer med hela paketet, personen i sin helhet, Johan Palm.

Vet ni vad det bästa av allt är? Det sker NU i dagarna. Vi kan släppa saknaden. Börja njut och sluta aldrig. 


Inslaget i tidningen är riktigt bra och unikt. Jag tycker vi fått svar på vår huvudsakliga fråga. Även om vi förstått det hela tiden förstår vi det mer nu. 

Det som glädjer mig mest är Johans nämnda framtidsplaner. 


Läs själv HÄR                                                                                                     Livet är bra nu <3





Kommentarer

Känslig apparat denna smartphone. Ett lång text bara försvann för mig. Sammanfattat så har jag i många år ropat i öknen (ingen hör) att Johan ska bygga egen internetmedia som en nystart.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback