Inget nytt

Har googlat runt på både Svart Cirkel och The Villainy, utan framgång. Det är väl bara att vänta lite till. Vi är lixom vana vid väntan nu xD

För min del gör det faktiskt inte så mycket att det är tyst ett tag. Jag har ändå fullt upp med studier. Har börjat på Göteborgs universitet, ifall ni ville veta det.

Här får ni en skymt av Henrik i alla fall... (typ ett år gammalt dock)

(Uppdatering: Är The Villainys facebooksida borttagen? Videon fungerar ej längre)
 
 
 
I brist på annat att skriva om kan ni hjälpa mig på traven genom att kommentera ett inlägg om ni vill tipsa om något. Vill ni inte att kommentaren skall publiceras så alla kan se den kan ni bara nämna det i kommentaren, för alla kommentarer granskas av mig först innan den syns för allmänheten. MEN ni får jättegärna slänga iväg ett mail till [email protected] om ni så önskar.
 



Kommentarer

Vajert, då får du rösta nästa år.

Hej!
Varför har du ingen kontaktinformation på din blogg? Typ epostadress. Då går det ju att tipsa om bra grejor till din fina blogg.
Vänligen
Erik

Svar: Hejsan!
Tanken är att tipsen kommer fram genom kommentarerna här. Men att ha synlig kontaktinformation uppe låter som en bra idé, nu när jag tänker efter.
Stort tack för din kommentar Erik :)
Jag ska fixa kontaktinfon så småningom. Om du har något du vill tipsa om kan du skicka mail till [email protected] så länge.
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback