Öppna inte ögonen (förfilm)

 
 
 
Nu ser det ut att hända saker med Svart cirkel! Det är premiärer och filmfestivaler lite här och var världen över. 
 
Öppna inte ögonen är en kortfilmsversion av Svart cirkel, på ca 10 minuter.
Nästa söndag (8/10) klockan 14:00 på Biograf Zita (Birger Jarlsgatan 37, T-Östermalm) visas den som förfilm till Forest of Lost Souls
 
Och den 14/20 visas den 12:15PM någon annanstans (vart?) 
 
 
Hur som haver kommer det dröja ytterligare innan jag får se något av den. Planerar någon av er att se den på något av de nämnda datumen?
 
 
 
Erik lämnade för övrigt en kommentar och undrade varför jag inte har kontaktinfo/mailadress till mig uppskrivet här. Det var en fin fundering. Tanken är att ni ska kunna tipsa mig genom att kommentera ett inlägg. Vill ni inte att kommentaren skall publiceras så alla kan se den kan ni bara nämna det i kommentaren, för alla kommentarer granskas av mig först innan den syns för allmänheten. MEN ni får jättegärna slänga iväg ett mail till [email protected] om ni så önskar det.
 



Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback