Ja, må han leva!Ja, må han leva!Ja, må han leva uti hundrade år!Javisst ska han leva!Javisst ska han leva!Javisst ska han leva uti hundrade år!

 
1992 är ett år jag har lagt på minnet, även om jag inte var född då.
Tredje mars är ett datum jag har uppmärksammat sedan 2009. 
Dina födelsedagar firar jag på olika sätt varje år. Den här gången vet jag inte vad jag ska hitta på. Hade jag haft ork hade jag skrivit en hel bok om bara dig. Och om orden hade räckt till hade jag klottrat ner allt här. 
 
2015 är här. Och du fyller 23 år! 
 



Kommentarer

Vad heter su på typ Facebook osv? Eftersom det är typ bara du och jag i hela Sverige som fortfarande gillar Johan tänkte jag att vi kunde börja snacka eller nå 👌

Min Facebook är Therese Maria Hägg om du vill adda 💙

Svar: Vänförfrågan skickad :)
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback