Inför Johans födelsedag.

Ska bara påminna om att Johan fyller hela 20 år nästa vecka!
Tänker ni skicka rosor(rösser) eller en puss på posten, så får ni gärna hälsa från mig också.
Jag får säga grattis till grabben när jag ser honom nån gång. Snart förmodligen.

Går inte tjugo år lite för fort? Dock är har jag bara levat i 15 år.
Och för att avslöja det hela är han en man nu. Haha, låter fel att säga när man minns Johan som sexton-sjuttonåring.
Tiden går fortare än man tror.

Här var han ju lixom ″Liten″
Hihi. Sweet.




Kommentarer

Jag hittar inte hans adress någonstans. Bor hans föräldrar kvar i Mjölby? Bor han fortfarande i Stockholm? Har letat överallt men det finns verkligen ingenstans vart dom bor! Vill så gärna skicka ett brev till honom! :(

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback