Intervju med Felicia, 14.

Hej. Tänkte att det skulle vara roligt att få prata med andra Johan fans. Och det gjorde jag i form av en interjvu. 
Felica var villig att ställa upp. 
 
- När blev Johan Palm en idol för dig?
 
- När han var med i idol. 
 
- Har du träffat honom/ sett honom live?
 
- Nej, men jag vill.
 
- Haha, det förstår jag. Hoppas att du kommer få göra det en vacker dag. Vad skulle du då gjort om du såg han på stan, exempelvis?
 
- Jag skulle skrika , Krama han och fråga om autograf. :) 
 
Vilken låt är bäst på my antidote, tycker du?
 
- Emma-Lee. 
 
- Åh, det tycker nog jag också. Konstigt att man aldrig tröttnar på den där skivan. ....
Om du skulle få säga något till Johan nu, vad skulle du säga?
 
- Att jag älskar han! 
 
- Naw, det skulle han säkert le sådär gulligt åt. 
Vad är det som är så bra med Johan?
 
Han sjunger bra , och han är söt. 
 
Känner du eller håller du kontakten med andra Johan fans?
 
- Neej. ... 
 
Tycker inte du att Johan och Yohio är lite lika? :P
 
- Nja, lite :D 
 
- Tack för dina svar. Ha en underbar dag! Och ge aldrig upp dina drömmar. 
 
 
Intervjuare: Amanda L.
Intervjuad: Felicia M. 
 
Hur jävla länge ska man egentligen dregla över den här godbiten? Han är lika dösnygg som han var för några år sedan. 
 



Kommentarer

Zara Larsson vann "Talang" 2008. Jag reagerade på årtalet 2008.

DETTA ÄR INTE EN KOMMENTAR - LÄGG EJ UT! Hoppas länken funkar. Annars så googla Johan Palm Showreel 2013 on Vimeo. Jag tror inte att det är våran Johan Palm. Jag trodde först att det var fotografen www.johanpalm.se men han har annat telefonnummer. Du som är ung och kan internet, ta och sök på telefonnumret.

Svar: Den Johan Palm bor i Väsby, fyller år den 15 augusti. Så tyvärr.
Men det står att hans hemsida är www.johanpalm.se
Det är nog fotografen i alla fall.
A L

Vart bor han nu? ^^
Vad kul det skulle vara om man tillexempel gick på stan och såg han där, tror du man får gå fram då? ^^
Verkligen saknar 2008 - 2009 enormt mycket!

Svar: Jag vet inte så mycket om vart han bor längre. Om du ser honom på stan, så måååste du prova. För jag vill också veta :D
Men Johan är nog fortfarande väldigt snäll och kanske ger dig en kram eller autograf :)

Jag saknar också den gamla goda tiden!
A L

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback