Vill du veta, vill jag veta.


Är det för att du var en smart blondin?
Var det för din humor som jag fastnade?
Var det nåt med ditt leende som drog med mina läppar också?


Ja, Så var det definitivt!


När du gled undan fick jag klara mig själv.
Utveckla mig i min egen takt i hopp om att gå den andra riktningen och kanske glömma alltihop.
Men eftersom du aldrig sa vart du försvann, så stannade jag upp då och då, vände tillbaka, snurrade ett varv och hamnade nånstans här.
Och vill du veta, vill du verkligen veta så ska du såklart få veta det.
Det är lika bra att få fram det nu.

Jag älskar dig fortfarande.
Mycket.
Och jag ska gå vidare.
Men snälla, inte såhär!






Kommentarer

Jag har tröttnat på proffsdikter. Jag provar på som nöjesreporter, tills Johan åter börjar synas i medias igen. Halloweenafton är den 31 oktober, sen är det slut. Hårdrockens dag är den 30 oktober, fast det tycks inte ha slagit igenom? Inget godistiggeri, det är något urgammalt från den anglosaxiska tid då ungdomar inte hade några pengar, det var en vuxensak.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback