onödig nyhet (men ändå)

Längesedan var det ja, förlåt mig för dålig uppdatering.
Väntar mest bara på att Annki http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar/ ska komma med några nyheter, så man hoppar upp till taket och skriker högt.
Men jag borde ju också såklart hålla denna bloggen levande ända in i det sista! För det är viktigt att hålla kvar er och Johan.

En liten nyhet kan jag i alla fall komma med idag.
I fredags var Johan i vitabergsparken i Stockholm. Oj, vad kul för er att veta va?!
Men jag vill helst jämt och ständigt veta exakt vart han befinner sig. Och varje litet livstecken spelar en stor roll tycker jag.
Och när jag väl får ett mms från min fina vän är lyckan framme. I mmset såg jag en mycket fin och fräsch bild på han. Hihi, han ser som vanligt väldigt bra ut.
Men njaaa, om jag får lägga upp bilden här är inte säkert, så jag skippar det.
Förresten har Julia lagt upp lite fina bilder på sig själv och på Johan:
http://dearjuliet.blogg.se/2012/may/utkast-maj-23-2012.html#comment




Kommentarer

Nu när Johan skaffat redigt fruntimmer så kan vi JohanIdolfans få en bra bloggerska. Den bästa fansbloggaren är en kärlekspartner eller ett syskon. Stjärnan själv har för mycket annat för sig för att bli en bra bloggare åt sina fans. Men det ska vara en fansblogg. Inte hans tjejs privata sida som vi fans nu lusläser. JohanIdolPalm vet nog inte själv om han "ska kliva av artisttåget för gott"? Vill han så blir det till att börja om på nytt med blogg och gitarr. Uppgiften nu är att ta fram en bra låt till Melodifestivalen år 2013.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback