Svar på kommentarer.

Lenny skrev:
Jag blev så glad när jag hittade denna bloggen och insåg att jag inte var den enda som inte hade släppt taget! :D

amanda skrev: han kommer tillbaka ! han satsar mycket på sina studier. Du kanske vet att han håller på med en ny platta kram!


Mina svar: Jag blir också jätteglad Lenny, när du skriver att du fortfarande är ett Johan-fan. Släpp aldrig taget! :D
amanda, det var bra att du sa det (även om jag visste). Detta ser vi fram emot!


Och jag har hört en sångfågel viska i mitt öra att Johan kanske till och med är klar med sin skiva till sommaren.
Fast det är inte det lättaste att göra 10 bra låtar som duger, så det är därför som det tagit sån tid.


JAGSAKNARDIGJAGSAKNARDIG - JAGLÄNGTARJAGLÄNGTAR !!
Det är bättre att längta än att sakna, så ska vi lyckas hålla ut den sista biten, måste vi se framåååt. Inte bakåt. För det kommer nytt. Han kommer tillbaka .

Vet du vad Johan? Du är alltid välkommen.



Kommentarer

Längtar så mycket att jag håller på att explodera! Saknar Johis massamassamassa! :'( <3

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback