Om ni orkar att vänta.

Sen 2010 har det inte hänt så mycket kring Johan. Eller om det faktiskt har det!
Han har väl både pluggat och jobbat på sin nya skiva under dessa låååånga år.


Jag minns sommaren 2010, när jag lärde känna en väldigt fin person. Hon var/är ett Johan fan precis som jag. Vi hoppades och var beredda på en sommar med turnéer och signeringar. Men det hände ingenting.
Tack vare henne har jag lyckats hålla mig kvar. Det är Janina som har hjälpt mig i alla lägen.
När saknaden efter Johan var som värst visste jag att jag inte var ensam.
2011 hade såklart också några hemska dygn och nätter. Men det blev lättare för oss att gå vidare.
2012: Jag saknar honom jättemycket fortfarande. Jag har visserligen gått vidare, men det behöver inte menas med att jag har släppt taget.
Tack Janina, om vi aldrig hade träffats hade jag inte orkat stanna kvar. Jag hade inte orkat vara ensam med en sån stor känsla/tanke/saknad/tystnad.

En gång ett Johan fan - Alltid ett Johan fan!

Snälla människor, tvivla aldrig igen. Han kommer tillbaka.



Kommentarer

Jag blev så glad när jag hittade denna bloggen och insåg att jag inte var den enda som inte hade släppt taget! :D

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback