Smärtan påminner om att han var verklig.

Dålig uppdatering är inte det bästa som finns. Jag bestämmer mig för att ta tag i det och publicera bara för att hålla er kvar.
Om jag slutar blogga här finns det ingen levande blogg om Johan kvar. Annki har inte uppdaterat på länge heller.

Det vi borde se fram emot är 2012.
Såhär tänkte jag:

2008 var Johan med i idol. Var på teven varje fredag.
2009 var han på sommarturné och syntes i teven en hel del.
2010 Var han med och körde rally i djävulsrallyt på kanal 5.
2011 Var han och brorsan med i fångarna på fortet.

Om mönstret inte ska sluta där tycker jag det fortfarande finns tid till att hoppas. Vi har ju hela året på oss!




Kommentarer

yaay I'm sure he's back! this year!

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback