Ser det ut såhär i ditt rum?



Jag kan avslöja att det inte alls ser ut såhär i mitt rum. Jag har inte ens en endaste liten plansch på Palmen. Eller jo, jag har några stycken, men dom är inte uppe (än)
Och varför då? Jag är väl kanske rädd för att förstöra dom. Haha, jag har två likadana tillochmed. Men en utav dom ska jag sätta upp i skåpet i skolan.

Om man får drömma, så drömmer jag om att få ha en fondvägg, det ska vara en tapet med Johans ansikte på. Svartvitt antagligen..
Och så ska man placera en guldpenna i Johans hand så att han kan signera hela byrålådan eller nåt liknande..
Och i bokhyllan ska det helst bara stå saker som har med Johan att göra. Typ böcker, skivor, bilder m.m. Problemet är att det inte finns så många skivor med honom än.. Fast det kommer väl hoppas jag.
En platt-teve med bara program med Johan också.. Yej.

Ohja, sånt rum skulle man ha. Nu har jag uppfunnit det. Någon som kan hjälpa mig att sprida det vidare?
Ni kan väl åtminstonde leta reda på Johan så att man kan sätta igång med arbetet. :p



Kommentarer

kul att du lämnade den kommentaren på just min blogg, för jag var verkligen heeelt galen i honom för två, tre år sen! men sen hörde jag inget av honom, så då gav jag upp honom som min idol... vet du varför han lagt ner?

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback