Universums underbaraste killar!

Johan är som en nallebjörn. Han är världens snällaste människa typs, väldans gullig, himlans glad och trevlig och charmig och rolig och kramgo och helt jävla bäst.

Henrik är snygg och väldigt social, socialast av dom alla skulle jag vilja påstå, han skämtar mycket och sa en gång att Johan blir knäpp av Redbull och tog Johans Redbull och gick iväg med den. Hi.

Adam är sötast i världen typ, han är så himla gullig. Jag ska gifta mig med honom och vi ska flytta till New York för det kom vi fram till. Han kramar längelänge, viskar i örat och är bara allmänt jättesöt helatiden.

Steven är snäll, trevlig osv. Ler mot en och så, he.

Simon åh han är så jädra snygg och väldans lång, drar roliga skämt och kramar länge, pussar på kinden och ler helatiden. Han luktar himla gott.

Mats är rolig, väldans rolig och kramgo. Han är sjukt snäll och slåss med affischer så fort han får chansen. Skrattar och flamsar väldigt mycket. He.



THE PALMZZZZZZZZZZZZ


Men jag, kommer nog aldrig träffa dom. Har aldrig träffat dom heller. Utan det är min finfina kompis Janina som har berättat allt detta för mig. Fast jag visste ju redan att dethär är universums underbaraste killar! Och det blir nog inget mer med det gänget i alla fall. Men Johan och Henrik kommer tillbaka. Det måste dom ju!



Kommentarer

Det känns som att man är den enda som är kvar.

Men som tur är så är man ju inte det! :)

Det är BRA att du fortfarande står för att du är ett fan!

Vissa låtsas nu som att de aldrig tyckt om honom. Skitsnack!

svar: Jag älskar Johan.

Tack för ditt svar! (=

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback