Har ni någon gång tänkt att ni ska tatuera in er idol någonstans?

Det har jag! Woho. Länge har jag funderat på det. Det är ett beslut man måste fatta. Och jag har nu lovat mig själv att göra det när jag fyllt arton.

Tänkte mig att det ska stå Johan Palm i svanskotan och ett hjärta runtom. Blir fiint.
Alla säger: Men du kommer inte gilla honom då, du kommer få en annan idol.''
Och ja.. Det kan hända att det blir så också. Men jag har ingen som helst anledning till att börja hata Johan.
Jag gör detta för att minnas honom. Inte för att han kanske alltid kommer stå högst upp på listan.

Men tatuering blir det! Om si sådär 4 år...
Påminn mig om jag glömmer detta tack.








Kommentarer

Hur bra ide som helst, men snälla ta den inte på svanskotan! Det kommer du ångra! Skitsnyggt på axeln tycker jag, inget tramp-stamp bara! Älskar bloggen btw :)

Nice site, cool background. toni.

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback