Planer för P&L 2012

I alla fall så loggade jag in här helt utan anledning.

Johan, jag bara tänker på dig för ofta och för överdrivet mycket.

Jag vet ju att Johan brukar vara på P&L i Borlänge varje sommar. Därför vill jag väldigt gärna åka dit nästa år.
Men jag är nog den fegaste i universums historia. Och jag måste ha en förälder med mig. Och en god vän.
Inte för att det är några problem, jag fick åka dit om jag ville.
Men det känns bara så jättefel ifall man skulle se Johan.
För det första hade jag säkert inte känt igen honom. För det andra hade jag inte vågat gå fram och prata eller ens tagit ett kort. För det tredje hade jag åkt hem igen och ångrat att jag inte gjorde det. Och det ångrar man hela livet sen.
Jag vill ju så gärna!
Vi tänker oss såhär då... Jag har ju faktiskt ALDRIG träffat honom, det är sjukt jobbigt att bära på en sån sak. “Att jag inte tog chansen när den var framme”
Och om jag bara vill så kan jag ta mig dit där jag vet att han är.
För er andra som träffat honom på signeringar o så har inget emot att gå fram och snacka med honom på stan eftersom ni har sagt hej och kanske kramats tidigare i livet.
Jag har inte gjort det. Än.
Är jag blyg?
Ja, fast ändå inte. Jag är inte blyg för att be om en kram eller två på signeringar,
men att se sin idol gå förbi en helt vanlig regnig dag är annorlunda. Det är som att han inte är känd.
Det är som att se en person som bara liknar honom.

Därför tycker jag också det är väldigt viktigt att han ger sig ut på turnéer snart igen. Då lovar jag att gå på alla jag hinner med (vilket borde bli väldigt många).

Visst kan man hoppas lite? Även om drömmen sällan går i uppfyllelse.





Kommentarer

svar: mjo, jag tyckte väldigt mycket om johan förut. nu lyssnar jag aldrig på honom längre och har inte träffat honom sedan dec 09, men det var en fin tid.



förresten så är det jävligt svårt att få syn på en speciell person på en sån stor festival. det är ju så EXTREMT (!) mycket människor där att du förmodligen inte skulle se skymten av honom.

svar: det beror helt på hur hans musik skulle vara :)

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback